Geplaatst: 02-05-2010 19:53
[154619]Beste peugeot profs.van deze auto ga ik eerdaags de distributie riem vervangen ,een blokkeer set heb ik aan geschaft maar er is geen beschrijving bij waar dit geplaatst moet worden.wie weet het wel? alvast bedankt Leo