2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 03-05-2010 19:30
[154678]volgens een kennis is het mogelijk om ook je ramen te laten sluiten met de ab.gebeurd software matig, hoe moet ik dit activeren, en wat heb ik hiervoor nodig? vr gr joop