Geplaatst: 06-05-2010 16:38
[154882]De Cruise control doet niets! Lampje in dashboard brand wel, laten uitlezen door de dealer en gaf GEEN kapotte censors aan.
Je kan wel zien dat de cruise schakelaar werkt, maar hij geeft als je rijd geen snelheid door.
Volgens onze monteur, krijgt hij geen snelheidssignaal via een blauw/witte draadje.
Wie kent dit probleem, alvast bedankt.