Geplaatst: 19-05-2010 14:21
[155697]Klant heeft regelmatig problemen met starten van de auto, kan zomaar plotsklaps niet meer starten, motor gaat wel rond maar slaat dan niet aan, geen foutcodes, wel valt op dat het relais op het binnenspadbord ( rechts ) niet klikt wanneer de auto niet start. Koud of warm maakt niks uit, dit gebeurd op willekeurige momenten.
Timing brandstofpomp e.d zijn in orde, Wanneer de auto wel start loopt hij als een zonnetje, het lijkt mij een probleem met de startonderbreker,wie weet er een oplossing, is dit te omzeilen?