Geplaatst: 20-05-2010 18:45
[155777]hallo,auto blijft in noodloop staan maximum 3000toeren,schermpje midden komt storing uitlaatgassen,code p0382 gloeicircuit b.code is niet te wissen.toestel KTS
LMM ok,egr ok,kat ok,turbo ok. waardes ook allemaal ok.
iemand een idee???