Geplaatst: 21-05-2010 19:38
[155836]Hallo,
Ben bezig met een storing in een V40. Motor houdt in wanneer deze koud is. Dit gebeurt alleen in deellast. Lucht/brandstof verhouding lijkt verder goed, ook getest onder het rijden. Het lijkt of de motor gesmoord wordt. Het is dus geen stotter. Heb meerdere mensen met een 2.0 gesproken en hebben hetzelfde probleem. Weet iemand de oplossing? Mijn gevoel zegt ontsteking. Alvast bedankt voor jullie hulp! P.s. ben niet in het bezit van de juiste uitlees app. dus weet niet of er storingen aanwezig zijn.