4 reacties
Opgelost
Lid sinds: 22-11-2007
Bijdragen: 8
Geplaatst: 22-04-2008 17:02
Thermostaat ok? Benzinedrukregelaar ok?
Als je dit oplost voor de klant heb je hem voor altijd binnen én mensen die deze klant spreekt ook vaak.