Geplaatst: 16-04-2009 21:44
ik heb een probleem met deze passat hij houd soms in met trekken.na uitlezen 0 fouten. 4 gasmeting loopt statoinair veel te arm (hc waarde is wel aan de hooge kant +\-100)maar op toeren is het goed.. bougies en kabels en bobine zijn al vernieuwd.(org. vw.)Ik heb het vermoeden dat het de luchtmassameter kan zijn. heb deze met uitleesapparatuur (bosch kts)na gemeten hij veranderd goed met gas geven.