Geplaatst: 18-07-2009 21:33
hoi franst,
er dicht een inlaat klep niet goed af , dit komt door dat de zuiger dze krom heeft geslagen
toen er een stuk vlinderklep tussen zat .
controleer de cilinderwand op schade , en bekijk of de cilinder kop niet te erg beschadigd is .
als de cilinderwand oke is , kun je dat met een nieuwe zuiger af.
vervang indien nodig de cilinderkop , en of de kleppen ,
p.s. zorg er voor dat er geen metaal in de uitlaat / inlaat traject achterblijft!!
controleer ook de turbo op schade (kan mooi met jou camera
suc6