Geplaatst: 27-05-2010 10:13
[156179]Hallo,
kan iemand mij vertellen hoeveel druk er is in het lagedruk gedeelte van het branstofcircuit? Dus hoeveel druk de pomp in de tank geeft?
Deze auto heeft geen problemen. Ik had het alleen maar graag geweten.
Alvast bedankt,
Jeroen.