Geplaatst: 05-04-2009 16:25
Sinds gisteren GEEN dimlicht / grootlicht / airco /ventilator / ruitenwissers / deurvergrendeling.
Zekeringen ok.
Vooraf hoorde ik een licht gezoem met een tikkend geluid wat zich continu herhaald achter de middenconsole waar de bedienings knopjes voor de ventilator / verwarming e.d. zitten
Nu dus niets meer!
Heb alle relais gestest met een losse voeding en deze zijn ok.
Onder het losgehaalde vak van het dashboard kastje zit een zwart kastje met daarin 2 relais en wat smd electronica.
Deze relais zijn ok maar of de electronica dat is?
Dure grap?
B.v.d.