Automaatbak peilen ?

6 reacties

Merk
Citroën
Model
Xantia
Type
Onderwerp
Motorcode
2.0
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 26-02-2010 13:18

[149662]Aandrijfaskeerring in de bak lekt. We moeten deze vervangen en willen later ook de olie weer op peil hebbenm van de automaatbak. Maar....we hebben weliswaar een Autodata waarop iets wordt afgebeeld , alleen lijkt dat niet juist.

Weet iemand hoe je dit moet doen? En zijn er verschillende soorten automaatbak?