Geplaatst: 26-02-2010 13:18
[149662]Aandrijfaskeerring in de bak lekt. We moeten deze vervangen en willen later ook de olie weer op peil hebbenm van de automaatbak. Maar....we hebben weliswaar een Autodata waarop iets wordt afgebeeld , alleen lijkt dat niet juist.
Weet iemand hoe je dit moet doen? En zijn er verschillende soorten automaatbak?