Geplaatst: 30-11-2009 15:52
[142452]hallo
ik heb hier een polo staan waarvan de vloer aan de bestuurderskant drijf nat word
deur gecontroleerd en opnieuw afgekit maar het blijft nat worden.
als je met de hoge drukspuit over de auto gaat zie je t nergens lekken.
iemand een idee??
ps airco afvoer zou kunnen maar waar zit hij?? ik heb de middenconsole weg gehaald maar kan m nog niet vinden??
alvast bedankt
mvg Roy