Geplaatst: 02-12-2009 0:36
[142583]Bij deze auto werkt de achteruitrijsensoren niet meer maar de achteruitrij lampen doen het ook niet nou kon ik de schakelaar op de bak niet vinden kan iemand mij vertellen waar die zit. Als ik hem uitlees geeft ie ook aan: sensoren achter niet aanwezig maar dat zou kunnen omdat ie geen signaal krijgt.
Wat ook niet klopt is dat het rechter voor portier raam bij het automatisch dicht doen als die bijna boven is weer naar beneden gaat dat doet ie meestal maar soms niet.
Hoop dat iemand hier wat mee kan.
Alvast bedankt