Geplaatst: 02-12-2009 13:31
[142605]Hallo,
Heb een primera staan die volgens van de klant in 1 keer is begonnen.
Zwart dampen (bijna puur roet), kleteren en af slaan van de motor van de moment dat
deze stationair moet gaan draaien. Heeft ook vermogenverlies.
Was aant denken aan EGR of uitlaat verstopt.
Kan dit kloppen? Iemand al ervaring mee gehad?
Alvast bedankt.