lampje uitlaatgassen

3 reacties

Merk
Nissan
Model
Primera
Type
Onderwerp
Motorcode
2.0 td
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 02-12-2009 13:31

[142605]Hallo,

Heb een primera staan die volgens van de klant in 1 keer is begonnen.

Zwart dampen (bijna puur roet), kleteren en af slaan van de motor van de moment dat

deze stationair moet gaan draaien. Heeft ook vermogenverlies.

Was aant denken aan EGR of uitlaat verstopt.

Kan dit kloppen? Iemand al ervaring mee gehad?

Alvast bedankt.