Geplaatst: 02-12-2009 9:15
[142591]hogedrukpomp verloor mazout achteraan contact. Contact vervangen, maar verlies blijft. Dus gaan we hoogstwaarschijnlijk hogedrukpomp dienen te vervangen. Moet hiervoor distributieriem los of is deze pomp zo te vervangen?