Geplaatst: 05-12-2009 0:02
[142800]We hebben een scenic van 2000.
Deze auto start niet.
Bij eerste controle bleek de elektrische opvoerpomp kapot.
Ook bleken alle vier de gloeikaarsen kapot.
deze ook vervangen .
Auto start nog niet.
Alle sleutels geprobeerd, nog niets.
auto krijgt voorgloeiing krijgt brandstof,start met start pilot maar blijft niet draaien.
Wordt de toevoer van brandstof nog op een andere manier afgesloten.
Dank bij voorbaat.