Geplaatst: 05-12-2009 13:16
[142819]bij remmen, als de auto stil staat of rijd trapt het rempedaal bij eerste keer remmen voor de helft door .
bij de 2de keer is deze hard.
de auto heeft voor en achter schijf remmen.
ik vemoed zelf dat het de hoofdrem cilinder is.
Wie kan mij een goed advies geven
groet Dave