Geplaatst: 03-12-2009 23:02
[142727]Goeiedag,
Dan nog iets:
Soms trekt de motor niet onder de 2000/2500 toeren ( echt bijna helemaal niet ).
Soms duurt dit nog wel langer dan 2500 toeren en dan ineens gaatie weer...
Hij geeft hierover verder geen storingscodes..
Zou dit aan de geometrie van de variabele turbo liggen?? Asje gaat wel heen en terug wanneer je het vacuum slangetje eraf trekt, maar komt wel heel langzaam terug bij het weer aansluiten van de vacuumslang..
Mvrgr J