Geplaatst: 03-12-2009 21:29
[142720]deze bus op gehaald bleek inspuitpompriem gebroken op zich niet erg een nieuwe erop geledt maar de bus wilde niet starten toen een tandje vroeger en nog een toen later gebeurde niks.
spoot wel in.
weer in de bassis gezet en an gesleept liep bij 4000 toeren maar sloeg af.
onderweg tandje vroeger gezet bleef tot 2000 toeren draien nog een tandje vroeger bleef stationiar draien en pendelen tussen 500 en 100 toeren.
onder tussen de boel achter de wagrn blauw.
proef gereden auto heeft geen kracht meer niet harder dan 80.
storing uitgelezen geen bijzondere storing alleen regel verschil.
overlegt en de brandstofpomp gedemonteerd en laten testen is niks mis mee.
distrubutie staat op tijd.
ben nu een beetje blind dus graag een advies.
bij de pomp controle zijde ze klep gebroken of krom maar distrubutie staat op tijd.
en bij 1 klep zou hij op 4 cil aanslaan en dat doet hij niet allen slepen.
er is altijd rustig gereden.
auto is bij terug schakelen voor bocht stil gevallen en enigste wat is zo vond was de gebroken riem van de pomp en dat heb ik veel meer meegemaakt.
iemand een ervaring ermee of advies.
groetjes jan.