Geplaatst: 21-10-2008 16:28
[113844]Wij hebben hier een mondeo diesel uit 2001 en daar blijft de kachel niet warm. Als de kachel op warm wordt gezet, automatisch of met de hand... dan wordt het warm in de auto en dan ineens komt er alleen nog maar koude lucht. Dan moet je de kachel op HI zetten om maar iets van warme lucht te krijgen. Wij hebben de stelmotortjes al gereset en verwisseld, maar het probleem blijft. Verder nog uitgelezen via eobd maar geeft geen storingen aan.
Wie heeft een idee of vaker meegemaakt.
Greetz A.A.R.