auto loopt slecht

3 reacties

Merk
Citroën
Model
Saxo
Type
Saxo
Onderwerp
Motor
Motorcode
1.4
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 06-12-2009 15:29

hallo collega's ik heb een saxo 1.4 m.m mageneti marelli de benzine pomp blijft draaien als het contact wordt aan gezet het lampje van de sleutel blijft knipperen en geeft geen storing bij uitlezen van de sleutel maar wel bij de injectie kortsluiting relais absorptie vat heeft iemand een idee ? de motor slaat steeds af en heb ook een andere sleutel gebruikt maar het maakt niets uit