Geplaatst: 12-05-2009 14:24
[128495]Als je op de snelweg rijdt 120 of harder (bij lagere snelheden niet) valt na 5 min ineens het vermogen even weg.
ongeveer 5/8 seconden en dan gaat tie weer.
Als tie dan weg valt reageert tie niet op het gaspedaal.
Radio blijft spelen en er gaan geen lampjes branden op het dashboard.
Uitgelezen; geen foutcodes in de hele auto niet.
Meetwaarden zijn allemaal ok.
Luchtmassameter vervangen, geen effect.
Ik ga nu het brandstoffilter vervangen maar alle tips zijn welkom.