slaat over onder 2500 t/min

6 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Polo
Type
Onderwerp
Motorcode
G40
Eerste inschrijving
januari 1991
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 07-12-2009 17:42

[142973]Hallo heb hier een polo G40 met g lader.

als de motor koud is geen enkel probleem.vanhet moment dat em warm word en dat je het auto laat doortrekken tot op hoge toeren.

begint het probleem. je moet het auto constant boven de 2500 toeren houden,daaronder geeft hij om de bepaald sec een erge shok precies ofdat het onsteking uitvalt en terug komt,heb andere delca en rotor geplaatst hielp niet aan wat kan dat liggen? heeft er iemand ervaring mee met deze mannen?