Geplaatst: 07-12-2009 17:42
[142973]Hallo heb hier een polo G40 met g lader.
als de motor koud is geen enkel probleem.vanhet moment dat em warm word en dat je het auto laat doortrekken tot op hoge toeren.
begint het probleem. je moet het auto constant boven de 2500 toeren houden,daaronder geeft hij om de bepaald sec een erge shok precies ofdat het onsteking uitvalt en terug komt,heb andere delca en rotor geplaatst hielp niet aan wat kan dat liggen? heeft er iemand ervaring mee met deze mannen?