Geplaatst: 12-05-2009 16:00
Het voertuig heeft geleidelijk aan minder trekkracht gekregen
Geen foutcodes opgeslagen.
Bij kontrole vd turbodruk zie je deze heel traag oplopen tot ong. 700gr overdruk volgens mij is dit te weinig, maar deze komt ook veel te traag op.
Dit kan natuurlijk ook veroorzaakt worden als de motor onvoldoende brandstof toekrijgt.
Verstuivers zijn getest. Filters zijn nieuw, geen zwarte rook.
Iemand een idee?