Geplaatst: 14-05-2009 9:35
Beste mensen,
Weet iemand wat er aan de hand is als de auto code P0473 (exhaust pressure sensor high) geeft .
Deze code ontstaat na +/- 10 km , de auto heeft dan heel even helemaal geen vermogen ( paar sec.) daarna loopt hij weer prima. maar het storingslampje gaat weer branden.
m.v.g. Rudo van Pinxteren