code P0473

4 reacties

Opgelost

Merk
Volkswagen
Model
Passat
Type
Passat VI
Onderwerp
Foutcodes
Motorcode
2.0
Eerste inschrijving
januari 2006
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 14-05-2009 9:35

Beste mensen,

Weet iemand wat er aan de hand is als de auto code P0473 (exhaust pressure sensor high) geeft .

Deze code ontstaat na +/- 10 km , de auto heeft dan heel even helemaal geen vermogen ( paar sec.) daarna loopt hij weer prima. maar het storingslampje gaat weer branden.

m.v.g. Rudo van Pinxteren