Geplaatst: 07-12-2009 21:44
[143005]hoi
heb hier een vito die knakt soms in de bochten voornamlijk linksvoor en je hoort hem soms op een hobbelige weg
stabilisatorstangen zijn al vervangen maar geen resultaat.
verder zit er nergens speling op.
iemand dit ooit eerder meegemaakt zit nu te denken aan de veerpootlagers.
mvgr