Geplaatst: 11-12-2009 0:12
[143218]Hey luitjes.
Ik zit met een storing waar ik gister aan begonnen ben.
De raambediening aan de linkerkant(bestuurderszijde) werkt niet.
Rechtsvoor, linksachter en rechtsachter zijn (af en toe) wel te bedienen met de schakelaar op de betreffende deur.
De schakelaar van de bestuurderszijde doet helemaal niets en reageert nergens op, dus geen 1 raam is via die schakelaar te bedienen.
Verders werkt alles perfect op het comfort systeem, CV en spiegelverstelling etc. werkt perfect.
Kan het zijn dat gewoon de raammotor met unit Links voor niet goed is en daardoor de andere raammotors stoort via de bediening linksvoor?
Wie heeft er ideeen?
Alvast bedankt
mvg Ruud