1.9 diesel gaat stationair op 2-3 cilninders lopen voor een tel of 3

2 reacties

Merk
Peugeot
Model
206
Type
Onderwerp
Motorcode
1900
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 14-12-2009 15:13

[143456]hij loopt goed rond en na een paar tellen stationair , gaat hij op 2/3 cilinders lopen voor een paar tellen en zo gaat het constant op en neer stationair

op toeren geen probleem

dit is een 1.9 gewoone diesel met een lucas pomp

geen lucht in het systeem de aanzuig is vij van lucht

brandstof filter vervangen

geen lekkage's

heeft iemand ervaring met deze type pompen

koud is het erger