Geplaatst: 14-12-2009 15:13
[143456]hij loopt goed rond en na een paar tellen stationair , gaat hij op 2/3 cilinders lopen voor een paar tellen en zo gaat het constant op en neer stationair
op toeren geen probleem
dit is een 1.9 gewoone diesel met een lucas pomp
geen lucht in het systeem de aanzuig is vij van lucht
brandstof filter vervangen
geen lekkage's
heeft iemand ervaring met deze type pompen
koud is het erger