Geplaatst: 14-12-2009 14:03
[143449]wij hebben een 330d automaat die bij rond de 110 km per uur achter begint te bonken/klapperen. Het lijkt uit de aandrijving te komen, maar daar is absoluut niks aan te vinden ( hardy schijf o.k , lagers o.k. en gesmeerd , geen speling ).Het komt ook niet uit de automaat ( auto doet ook in zijn neutraal ). We hebben de banden vernieuwd en gewisseld ( ivm eventuele hoogteslag ) maar het probleem blijft. Wie heeft er een idee ?