Geplaatst: 22-10-2008 21:32
[113938]hallo allemaal ik heb een golf 4 1.4 16v van 98
de auto schokt onder het rijden bij een constante snelheid en stationair
op de snelweg boven de 3000 toeren is het goed wie kan mij helpen dit op te lossen
heb inmiddel alle vacuumslangen vervangen
bobine vervangen
bogiekabels plus bougies vervangen
gasklephuis vervangen en opnieuw ingeleerd
maar het probleem blijfd er in zitten geen foutcodes in de auto
als ik de auto in de vrij zet en tussen de 2500 en 3000 toeren houd
hoor je de uitlaat ploffen af en toe
hoop dat iemand mij het probleem kan vertellen vr gr wesley