Geplaatst: 29-10-2008 0:04
[114325]auto schok erg bij optrekken het betreft een selepeed dit doet hij bij rustig op trekken hierna schakeld hij vloeiend over bij filerijden is dit niet zo fijn bij de dealer is de software in de bak al gecontr en aangepast maar hij doet het nog auto is bij ons pas verkocht ik denk ook dat hij voor dit probleem is ingeruild dus ik vrees het ergste auto staat nu weer bij ons en klant wil hem pas terug als hij goed ...groetjes roland