gasklephuis probleem

3 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
1.4 16v
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 29-10-2008 23:26

[114405]motor loopt beroerd stationair

na een lekke vacuum slang te hebben vervangen nog steeds.

gasklep huis gereinigd en basis afstelling uitgevoerd krijg ik een fout code dat de afstelling niet gelukt is

probeer fout te wissen maar krijg melding dat er nog steeds een foutcode aanwezig is

kijk bij data en zie dat de nullast niet reageerd

heeft nu mijn huisje de geest gegeven ineens?

wie kan mij helpen?

groeten