Geplaatst: 29-10-2008 19:58
We hebben opel vivaro opgehaald die hevig wit begon te roken en toen afsloeg
Na even doorstarten sloeg de auto weer aan en liep goed
Bij het gas geven begon de auto hevig wit roken en slaat de motor af
Daarna iedere keer gewoon starten maar op toeren afslaan
Geeft een foutcode aan van circuit injector cilinder 3
Toch een injector stuk ?
Bekabeling zag er goed uit niet door gemeten
Heb een lektest gedaan alles was goed
Zou wel even een injector willen wisselen maar zaten erg vast misschien morgen
Iemand een ander idee ?
Gr Theo