vivaro rookt wit en slaat af

3 reacties

Opgelost

Merk
Opel
Model
Vivaro
Type
Onderwerp
Motor
Motorcode
1.9 dti
Eerste inschrijving
januari 2003
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 29-10-2008 19:58

We hebben opel vivaro opgehaald die hevig wit begon te roken en toen afsloeg

Na even doorstarten sloeg de auto weer aan en liep goed

Bij het gas geven begon de auto hevig wit roken en slaat de motor af

Daarna iedere keer gewoon starten maar op toeren afslaan

Geeft een foutcode aan van circuit injector cilinder 3

Toch een injector stuk ?

Bekabeling zag er goed uit niet door gemeten

Heb een lektest gedaan alles was goed

Zou wel even een injector willen wisselen maar zaten erg vast misschien morgen

Iemand een ander idee ?


Gr Theo