Geplaatst: 20-06-2008 20:41
[106473]BIJ deze wagen werkt de airco niet ; het vijsje van de compressor staat niet vast ; het is een compressor zonder koppeling , dus intern geregeld ; het vijsje kan ik niet vastzetten want het binnenste draait mee ;
weet iemand hoe je ditoplost,of moet de compressor vervangen worden ?
,