Vijsje airco pomp

2 reacties

Merk
Opel
Model
Astra
Type
Onderwerp
Motorcode
Z17DTH
Eerste inschrijving
januari 2004
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 20-06-2008 20:41

[106473]BIJ deze wagen werkt de airco niet ; het vijsje van de compressor staat niet vast ; het is een compressor zonder koppeling , dus intern geregeld ; het vijsje kan ik niet vastzetten want het binnenste draait mee ;

weet iemand hoe je ditoplost,of moet de compressor vervangen worden ?

,