activeren kabelset trekhaak

2 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
Sprinter
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2007
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 28-05-2009 20:45

[129587]Heb vandaag trekhaak geplaatst met kabelset bosal voor trekhaak.

Welke is de juiste procedure voor activatie van de stekker met bosch kts lukt het niet is het met de star en of online.

Wie kent de juiste procedure?

alvsat bedankt op voorhand

dirk