4 reacties
Opgelost
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 02-06-2009 22:01
passat ontkoppeld niet,pedaalpomp en bakpomp in orde en ontlucht,koppeld wel maar ontkoppeld niets
wie weet wat het dan kan zijn mvg Luc