handen in het haar (schokken onder het rijden)

17 reacties

Merk
Opel
Model
Astra
Type
Onderwerp
Motorcode
z1.9DTH
Eerste inschrijving
januari 2008
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 24-11-2009 12:00

[142049]hallo Collega's

heb jullie wijze raad nodig.

zit met een probleem. wagen schokt geweldig onder het rijden.

op autostrade +- 100 110 km/h houd de wagen ineens in en begint erg te schokken zo fel zodat het precies lijkt of je over een kasseien baan aan het rijden bent.

hebben de verstuivers laten testen op aanraden van etac (opel's helpdesk) zonder resultaat.

luchtmassa meter en turbo solenoid klep zijn al reeds vervangen.

geen vaccum lek brandstofdrukken van de pomp zijn normaal.

ook geen dtc's :(

iemand ook al zo een probleem gehad?

echt raar.

groetjes!

en alvast bedankt.