Geplaatst: 05-06-2009 21:46
Hallo
Ik heb hier het volgende probleem met een 307CC
Als je de auto koud start loopt hij meteen mooi rond
maar probeer je gas te geven gaat hij zeer rommelig lopen en krijg je terugslag in de inlaatbuis
een soort van backfire
Als je boven de 2000 toeren komt gaat het weer goed dit duurt ong een minuut daarna loopt hij als een zonnetje
houd totaal niet meer in en trekt goed op
Ik heb de bougies vervangen de bobinebank vervangen en de injectoren laten controleren en reinigen en de
luchtdruksensor voor in de inlaatbuis vervangen en de EGR klep schoongemaakt [maar was niet vies]
tot nu toe zonder resultaat
En er zijn geen stoorcodes
wie heeft er nog suggesties MVG Eddy