USB box

11 reacties

Merk
Citroën
Model
C4 Picasso
Type
Onderwerp
Motorcode
1.6 HDI
Eerste inschrijving
januari 2009
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 01-12-2009 19:56

[142551]Hey,

Ik heb bij een C4 Picasso een USB box gemonteert op een myway (RNEG) navigatie systeem.

Nu heb ik deze aangemeld in de BSI en Myway maar de USB poort werkt niet. Als ik de USB box om codeer naar CD wisselaar dan werkt het wel (half) dan ziet de Myway 6 CD's waarvan CD1 tm 5 1 nummer hebben en CD6 99 nummers.

De usb stick is 4 gig groot er staan geen .EXE files op.

heeft iemand dit al eens gehad.

Volgens td moet aanmelding voldoende zijn ...