Geplaatst: 01-12-2009 21:51
[142570]hallo, heb hier een mada 5 2007, stuurbekrachtiging werkt niet, (electronisch)
geen foutcode,s - controlelampje van stuurbekrachtiging gaat op contact aan, en na starten uit.
alle zekeringen heel, motor van stuurpomp is bekrachtigd,zoemt. voldoende stuurbekr.olie.
iemand een idee?
gr. bram.