Geplaatst: 11-06-2009 20:50
Hallo
Ik heb een kia rio 1.5 16 klepper en de tandriem is gebroken.
Nu is mijn vraag als de riem gebroken is raken de zuigers dan de kleppen ?
Of is het alleen even de distributieriem vervangen en weer rijden.
M.V.Gr.
Michel