Geplaatst: 11-06-2009 18:47
[130571]Hoi Collega's
Ik rij prive al een jaar mijn passat, maar ik heb vanaf het begin dat mijn airbag lampje niet in orde was.
Hij brande helemaal niet, unit van abs en airbag lampje uit mijn dashboard gehaald en ja hoor bij de airbag was het lampje eruit.
Ik hiervoor een nieuw lampje gehaald en erin gesoldeerd maar helaas deze blijft branden.
Het probleem is dat er geen informatie is over de airbags van dit model, het is een passat 35i en op kenteken 2-94. Deze hebben ze vol gestopt met opties, cruise control,dubbele airbags,standkachel, spiegels ramen allemaal elec. Maar in mijn boekjes staat dus niets over deze airbag.
Ik heb helaas uit alleen OBDII stekkers onder mijn pookhoesje wit en zwart nu heb ik hem op mijn werk geprobeerd uit te lezen met een orginele VAG uitlees kast maar hier kom ik niet in mijn airbag menu.
Aan het VAG kastje (kleine blauwe en uitklapbaar) zitten 3 van deze stekkertjes wit/zwart en blauw volgens mij.
Welke opties heb ik nog over, ik heb de airbag er uitgehad en de stekker gecontrollerd, sleepring maar dit zag er goed uit?
RARA
Groet Brian