Geplaatst: 02-12-2009 11:42
[142599]Vraagje? ik als niet diesel specialist (wij doen nou eenmaal bijna alleen maar benzine auto's) heb weinig ervaring met gloeibougies. Ben wel op de hoogte van alle spookverhalen over het afbreken van gloeibougies, kop er af etc etc.
Nu heb ik een 525d uit 2004 met 160.000 km daar rijden wij zelf mee en daar is de eerste gloeibougie van stuk, dat geeft tie ook weer als je hem uitleest.
Nu is mijn vraag, is dat een beetje te doen, of kun je er donder op zeggen dat dat een duur geintje gaat worden, dat je alle gloeistiften tegelijk moet doen en de verstuivers ook.