vacüümaansluiting benzine-drukregelaar

3 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
3.0 Liter. (103.983)
Eerste inschrijving
januari 1989
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 27-06-2008 11:44

[106862]Hoi, ik heb een probleem met de benzinedruk in de KE-Jetronic systeem. Na lang zoeken blijkt de benzine-druk regelaar niet goed te werken, auto verbruikt tijdje veel benzine, bij gas geven houdt hij in, net of hij verzuipt,is een automaat. Nu heb ik een andere druk-regelaar erop gemonteerd, loopt goed als hij koud is maar bij warme motor verzuipt hij bij gas geven, uitlaatgas ruikt veel te zwaar naar onverbrande benzine. Maar er was met de vacüüm-leidingen geknoeid. Weet of kan iemand mij vertellen waar de vacüüm-aansluiting van de druk-regelaar moet, is een klein rond potje naast het injectie-systeem bij motor. Hoop op een schema, alvast bedankt.