Geplaatst: 18-06-2009 12:39
[131105]We hebben een probleem in het multimedia systeem(boordcomputer) zitten. Ongeveer om de minuut stopt die heel even dan is er geen geluid en de bleutooth verbreekt gelijk de verbinding met de telefoon. Het is ook bij de cd wisselaar en de radio en de navigatie. Zelf zit ik te denken aan de antenne die stoort maar er zit geen foutcode in. iemand dit wel eens meegemaakt of opgelost? stekker verbinding is het volgens mij niet.
groeten ed