Geplaatst: 18-06-2009 21:57
[131143]beste monteurs
we hebben van de week een master binnengekregen die als langzaam optrekt en remt een bijgeluid geef in het onderstel,het geluid is te vergelijken met het verspringen van een veer.
we hebben de complete voorwielophanging gecontroleerd er zit nergens speling op en de veren zien er keurig uit.
heeft iemand van jullie dit al eens aan de hand gehad
graag jullie reactie's
mvg levien