Geplaatst: 19-06-2009 22:02
[131212]klant zegt dat de radio soms geen ontvangst meer heeft, de cd speler speelt dan wel nog zuiver.
mijn vermoeden is een slechte antenne onvangst, kheb vernomen dat de antenne zit ingebouwd in de achterruit.
zit er daar een signaal versterker tussen of hoe werkt dit?
gr didier