Geplaatst: 20-06-2009 12:21
[131248]Hallo,
Automaat van wagen doet niets meer als je deze in "vitese" zetten. Conclusie van de Mitsu-dealer : versnelingsbak defect.
Na veel zoeken andere gevonden. Na veel werk andere geplaatst. Evengoed defect.
Kan hier iets electronisch aan de hand zijn?
Klok tussen motor en versn.bak is niet vervangen.
Groeten, Mario