benzinepomp relais

6 reacties

Merk
Saab
Model
900
Type
Onderwerp
Motorcode
2.0 t 16v
Eerste inschrijving
januari 1992
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 20-06-2009 19:27

[131282]hallo ;

volgend probleem bij een saab 900 van 1992.

ik kreeg de wagen niet gestart . gemerkt dat de benzine pomp niet aansloeg , dus koffer opengedaan en rechtsstreeks stroom gezet op de pomp .

wagen start en draait perfekt . dus verder gezocht naar de benzine pomp relais . ( in het rechtse schutbord boven de ecu van de benzine inspuiting ) .. relais uitgenomen en overbrugt ; motor start en draait perfekt ..

het betreft hier om een motor lh jetronic met ecu module lucas cu14.1

krijgt de relais zijn stuurstroom via deze module of gebeurt dit langs andere weg ? naast de pomprelais zit nog een hoofdrelais maar deze wordt wel ingeschakeld wanner de wagen op kontakt gaat !

iemand enig idee ??

mvg christoph